środa, 16 lipca 2014

O moich ulubionych zapachach



Mam słaby węch. Poniżej normy. I jest to udowodnione, bo miałam badanie olfaktometrem. Nie zmienia to jednak faktu, że jestem dość wybredna jeśli chodzi o zapach perfum. Mimo to udało mi się znaleźć kilka zapachów, które bardzo polubiłam. I to nie w perfumerii. Po prostu spodobały mi się na kimś, kiedy poczułam otaczającą mgiełkę. Mam nadzieję, ze znajdę jeszcze przynajmniej dwa, w których się zakocham.
Zauważyłam, że lubię zapachy kwiatowo-owocowe. Dobrze, jak jest pomarańcza, cytryna i bergamotka. Słodkie, miękkie jak futerko zwierzaczka, otulające jak kołderka, ale z tym delikatnym pazurkiem (często w postaci cytryny). 




Dolce & Gabbana Light Blue

Moja najulubieńsza woda toaletowa to klasyczne Dolce & Gabbana Light Blue. Mogę ją wąchać i wąchać bez przerwy i bardzo poprawia mi humor.
Nuty zapachowe:- głowy: sycylijska cytryna, zielone jabłko, kwiat dzwonka- serca: jaśmin, bambus, biała róża- bazy: cedrowe drzewo, piżmo, ambra
 
















Versace Yellow Diamond

Moim najnowszym nabytkiem jest woda Versace Yellow Crystal. Seria Crystal ma przepiękne flakoniki. A zapach żółtego diamentu jest chyba najładniejszym z tej serii. No i jest dość trwały.
Nuty zapachowe:- głowy: cytryna z Diamante, gruszkowy sorbet, bergamotka, neroli,
- serca: kwiat pomarańczy, frezja, mimoza, lilia wodna,
- bazy: drzewo ambrowe, drzewo gwajakowe, piżmo









Versace Crystal Noir

Z serii Crystal spodobał mi się też Crystal Noir. Niestety nie mam pełnowymiarowego produktu, ale kiedyś dostałam próbkę. Jest baardzo słodki, ciężki i nadaje się na wieczór.
Nuty zapachowe:
- głowy: gardenia, piwonia, pomarańcza
- serca: drzewo sandałowe
- bazy: ambra, piżmo







C-Thru Golden Touch

Bardzo przypadła mi też do gustu tania (ok. 30zł) woda toaletowa C-Thru Golden Touch. Niestety bardzo rozpaczam, bo oczywiście wycofali tę linię zapachową. Ale jeszcze jakimś cudem znalazłam ją w perfumerii internetowej. No i to moje 3 opakowanie 30 ml. Minusem jest też, że zapach trochę za krótko się utrzymuje.
Nuty zapachowe:- głowy: czarna porzeczka, bergamotka, czerwona pomarańcza- serca: jaśmin, brzoskwinia, śliwka- bazy: piżmo, paczula, drzewo cedrowe i sandałowe








x

1 komentarz:

  1. Muszę sprawdzić yellow diamont, bo crystal noir i crystal bright to moje ulubione ostatnio zapachy :D

    OdpowiedzUsuń