poniedziałek, 16 września 2013

Makijaż na konkurs "Pory roku"

Witam Kochani!

Dziś przedstawiam Wam mój makijaż wykonany na konkurs u Kosmetycznej Hedonistki "Pory roku". Wygrywają 2 osoby: jedna wybrana przez Jury dostaje kosmetyki Glazel i zostaje ambasadorką firmy, druga, która zdobędzie najwięcej lajków na Facebooku dostaje kosmetyki.


Moja praca inspirowana jest wiosną. O tej porze roku różnobarwne kwiaty rozkwitają, a młode listki nie są jeszcze ciemnozielone. Właśnie to starałam się przedstawić swoim makijażem.

Do 23 września możecie głosować na prace konkursowe na Facebooku w profilu Kosmetycznej Hedonistki.


Jeśli podoba się Wam moja praca (nr 28), proszę o kliknięcie w TEN LINK, a następnie przyciśnięcie "Lubię to!". Makijaż z największą liczbą lajków wygrywa.




Tu możecie zobaczyć pozostałe prace. Makijaże konkurencji są naprawdę wspaniałe.
Tu możecie zagłosować na prace.

Wiem, że niestety nie do końca jest to sprawiedliwy konkurs, a otrzymane wyniki nie są miarodajne, ale warto spróbować :)

Zachęcam do głosowania!











13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twój też jest bardzo ładny i starannie wykonany.

      Usuń
  2. śliczny:) Również biorę udział w tym konkursie i mam podobne odczucia w kwestii sprawiedliwości konkursu :p No ale cóż, spróbować trzeba :) Mój makijaż do Twojego się nie umywa :P Życzę Ci powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie :) Jesteś niesamowita, oddaję swój głos na Ciebie :)
    Z tymi makijażami konkurencji... poza Twoim w oko wpadły mi tylko 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ten makijaż u Kosmetycznej Hedonistki i mnie oczarował. Trzymam kciuki żeby ci się udało bo naprawdę masz talent :)
    Dodaję do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mogę kliknąć w "lubię to", bo fanpage (a taki posiadam) nie może nic polubic...natomiast umieściłam info o głosowani na swoim skromnym fanpage'u i dodaje Twój blog do obserowawanych. Jesteś prześliczną dziewczyną a makijaże, które tworzysz są bardzo przyjemne dla oka. Mi się bardzo podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Aż się oblałam rumieńcem :)

      Usuń
  6. całość wygląda świetnie! :) pięknie wyszły te kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  7. Istne szaleństwo - oczywiście w sensie pozytywnym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż ;) Już zagłosowałam ;) Prace konkurencji są dobre, ale perełek można znaleźć tylko kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widac ze duzo pracy w to wlozylas...

    OdpowiedzUsuń