piątek, 19 kwietnia 2013

Moje pędzle







 Witam Was serdecznie.

Dzisiaj zaprezentuję moją podstawową kolekcję pędzli do malowania (siebie).
 Nie będę opisywać wszystkich pędzli, które mam do malowania innych osób, bo wiadomo, że do tego jest potrzebne jak najwięcej (oczywiście takich przydatnych).

Szalenie polubiłam ostatnio pędzle polskiej firmy Hakuro. Nie są drogie, niezły wybór (naturalne, syntetyczne), ładnie i solidnie wykonane, jakość w stosunku do ceny jest bardzo dobra. Naprawdę  polecam. Można je nabyć  na allegro lub na stronach http://makeupbox.pl/hakuro/   i  http://www.ladymakeup.pl/sklep/. Ja swoje kupiłam w sklepie internetowym http://mintishop.pl/ (niesamowicie przyjemna realizacja zamówienia, klient jest informowany o stanie zamówienia :).

Na trzonkach pędzli zabezpieczam numerki bezbarwnym lakierem do paznokci.

O higienę pędzli należy dbać. Nie zmywamy tylko resztki kosmetyków kolorowych, ale także tłuszcz z twarzy, kremy, kurz i inne zanieczyszczenia, które są wspaniałą pożywką dla bakterii.
Do czyszczenia  używam:

Spray do czyszczenia pędzli Inglot z atomizerem (15zł)
Używam go dezynfekcji pędzli oraz do szybkiego czyszczenia (głównie z cieni) , w czasie gdy kogoś maluję. Czyści średnio, ale wystarczająco i  jest tani.







Szampon dla dzieci Babydream
Można go kupić w Rossmannie za 5 zł. Jest delikatny, nie zawiera SLSów. Używam go do dość częstego mycia pędzli.
Pędzle suszę w pozycji poziomej na papierze toaletowym/ręczniku papierowym/chusteczce higienicznej.  



A oto moja kolekcja:

Pędzel do pudru

Inglot 1SS
Włosie: naturalne wyselekcjonowane z kozy
Cena: 67zł
Mięciutki i milutki pędzel do pudru. Bardzo przyjemnie nim omiatać twarz. Nie jest to typowa kulka, jest spłaszczony i niezbyt gęsty. Mam go od ok. 2 lat i po praniu po tym czasie włosie straciło częściowo kolor i zrobiło się trochę bardziej szorstkie. Denerwuje mnie, że włosie czasem wypada i łamie się. Muszę kupić bardziej okrągły pędzel, ale jak na razie ten mi mimo wszystko służy.




Pędzel do podkładu

Hakuro H52
Włosie: syntetyczne
Cena: 35zł
Genialny zaokrąglony, zbity pędzle typu round top. Nie jest za duży dzięki czemu mieści się na nosie i pod oczami. Używam go bardzo często do stemplowania podkładu. Myję również bardzo często.  Żaden włos mi z niego nie wypadł.
Myję go szamponem Babydream, wystarczy trochę dłużej potrzeć o dłoń i potrzepać w spienionej wodzie, żeby zmyć całkowicie kosmetyk.




Pędzel do konturowania

Hakuro H13
Włosie: naturalne koza
Cena: 26 zł
Fajna niewielka  kuleczka. Używam go do aplikowania i rozcierania różu, bronzera, rozświetla cza.
Minusem jest to, że włosie delikatnie farbuje przy myciu oraz łamie się czasem lub wypada. Mimo to lubię go, bo jest dla mnie niezastąpiony do konturowania.




Pędzel do korektora

Hakuro H60
Włosie: syntetyczne
Cena: 11zł
Fajny mały pędzelek do aplikacji korektora lub precyzyjnej aplikacji kremowych kosmetyków. 
Przydatny pod oczy, bo można dotrzeć do linii rzęs. Warto go mieć.




Pędzle do oczu:


Hakuro H61
Włosie: syntetyczne
Cena: 15zł
Jest to pędzelek do korektora i kremowych cieni. Ja go używam do nakładania cieni sypkich i prasowanych, połyskującyh, gdyż bardzo dobrze do niego przylegają i mniej się osypują.





Hakuro H79
Włosie: naturalne koza
Cena:  16zł
Jest to pędzelek do nakładania cieni na całą powiekę, nakładania w załamanie powieki, rozcierania. Wiele osób porównuje go do legendarnego pędzla do blendowania MAC 217.
Bardzo dobrze mi się nim pracuje i jest to pozycja obowiązkowa w kosmetyczce każdej makijażomaniaczki ;) Minusem jest to, że po czasie włosie może lekko sciemnieć i rozcapierzyć się.




Hakuro H76
Włosie: naturalne kozie
Cena: 16 zł
Pędzle typu pencil brush. Mała precyzyjna kuleczka zakończona lekkim szpicem. Idealna na dolną powiekę, w załamanie powieki, do kącika wewnętrznego oraz wszelkich precyzyjnych robótek. Kolejny niezastąpiony pędzel.




Spiralka
Do przeczesywania brwi. Dla mnie mogłaby być to jakakolwiek, nawet szczoteczka z mascary. Ważne, żeby była. Aktualnie posiadam taką z zestawu pędzli Mario Luigi z allegro (chińszczyzna- moje pierwsze pędzle, daaawno temu kupiłam, nie polecam).




Pędzelek do nakładania cieni
Mały i precyzyjny pędzelek, z naturalnego włosia z  zestawu Mario Luigi. Używam go i używam i nic mi się z nim nie dzieje. Przydatny. Mam drugi na zmianę. Niestety zaczął mi pękać i łuszczyć się lakier na trzonkach tych pędzli.




Mały pędzelek do cieni
Jest to genialny, zbity i maluteńki pędzelek języczkowy z zestawu Mario Luigi. Bardzo lubię nim aplikować cienie w wewnętrznych kącikach, na dolnej powiece i załamaniu powieki. Nie potrafię znaleźć zamiennika jakiejś innej firmy (może ktoś mi podpowie?)





Kulka do rozcierania
Znowu pędzel z zestawu Mario Luigi. Jest to kulka skośnie ścięta do rozcierania cieni lub aplikacji. Włosie chyba naturalne. Używam jej do bardziej precyzyjnego blendowania w zewnętrznym kąciku, załamaniu powieki oraz na łuk brwiowy. Podobny pędzelek tylko zaokrąglony, nie ścięty jest z Essence.



Ogólnie poszukuję zamienników tych pędzli z Mario Luigi, bo niebawem mi się rozsypią.




Pędzelek do eyelinera/brwi Essence
Wosie: syntetyczne
Cena: 7zł
Pędzelek do eyelinera skośnie ścięty, dość precyzyjny. Na początku używałam go do kresek (żelowy eyeliner, cienie z bazą Duraline). Po jakimś czasie mi się rozcapierzył i teraz używam go do nakładania cieni na brwi. Do eyelinera w najbliższym czasie kupię pędzelek Hakuro H85 (11zł).



Dodatkowe akcesoria:


Puszek do pudru Inglot
Mam go z pudru Inglot. Używam codziennie do wklepywania pudru (aktualnie Kryolan tl2 niezastąpiony).




Zalotka
Zalotka Elite model’s fashion
Cena: 13 zł w Rossmannie. Ma zapasową gumkę w zestawie. Robi co ma robić, czyli podkręca rzęsy.








Wiem na pewno, że niedługo kupię jeszcze 2 pędzle Hakuro:  syntetyczny skośny do różu H24 (26zł)i syntetyczny do pudru H55 (40zł).

Piszcie, czy też używacie takich pędzli, jakie macie odczucia, co polecacie.

Pozdrawiam
Aurelia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz