piątek, 6 stycznia 2017

Makijaż na karnawał 2017



Kochani moi najmilsi. Ostatnio zapuściłam blog. Przyznaję się bez bicia. Remont mieszkania ciągnie się jak.... nie będę mówić jak co. Do terminu porodu zostały dwa tygodnie. Ale nie wykluczone, że dziecię posiedzi dłużej u mamusi. Święta już minęły na szczęście. Przechodziłam już wiele kryzysów, twórczych i nie tylko.

Ostatnio udzielałam się bardziej na Instagramie. Często miałam siłę na zrobienie makijażu np. tylko jednego oka do zdjęcia. Być może zrobię osobny wpis ze zbiorem nowszych zdjęć z Instagrama. Teraz stawiam na większą precyzję w makijażu oka, ust. I naprawdę widzę gigantyczną różnicę, porównując te nowe makijaże do moich starych . Ale o to w tym wszystkim chodzi, żeby cały czas się rozwijać.

Udało mi się stworzyć makijaż w sam raz na karnawał. Barwny, połyskujący. Zdjęcia oraz lista użytych kosmetyków poniżej.
Swoją drogą zapraszam do obserwowania mojego profilu na Instagramie :) @aureliagalazkamakeup







Użyte kosmetyki:
TWARZ:
Podkład Makeup Atelier Paris Waterproof 1NB
Kamuflaż w płynie Catrice 10
Puder No Color RCMA
Brązer W7 Honolulu, Inglot HD 505
Puder Mineralny Terracota 04 Golden Rose
Róż wypiekany Bourjois 16
Rozświetlacz My Secret Princess Dream

BRWI:
Pomada Inglot nr 16

OCZY:
Cienie Makeup Geek: Simply Marlena, Pixie dust
Cienie Inglot: 428, Rainbow 135
Kobo: 210, 212, 102
Pigmenty Inglot 112, 114, 125
Czarny Kohl Inglot
Tusz Bourjois Push up Glamour Mascara
Rzęsy kupione w KIK

USTA
Golden Rose Vision Lipstick 110



2 komentarze:

  1. piękny!!! Oczarowałaś mnie !!

    obserwuję!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż :) zawsze chciałam się umieć tak malować, teraz się uczę, bawię makijażem, ale jeszcze nie doszłam do tego etapu żeby wykonać coś tak pięknego :)
    zapraszam:
    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/2017/09/coming-back-hybrydy-jednak-szkodliwe.html

    OdpowiedzUsuń