czwartek, 13 października 2016

Makijaż artystyczny - łabędź



Ten makijaż powstał już dawno temu na jakiś wewnętrzny konkurs Inglota. Typowo graficzno-artystyczny. Lista użytych kosmetyków jest na dole. Cały makijaż oczu wykonany jest eyelinerami w żelu z Inglota. Nie uważam, żeby było mi dobrze w graficznych makeupach. Taki typ pasuje raczej kobietom o mocnej urodzie, kontrastowej. Typowym zimom. Niemniej jednak jest to makijaż artystyczny, nie upiększający i nie użytkowy, więc na moim blogu zawitał.





Muszę Was przeprosić za moją półroczną absencję. Moje życie trochę stanęło do góry nogami i za trzy miesiące będę szczęśliwą posiadaczką noworodka. Oby wszystko przebiegło pomyślnie. Dołączę do grona zwariowanych mamusiek. Moglibyście powiedzieć, że przecież wiele kobiet w ciąży uaktywnia się na swoich blogach i jak szalone wrzucają nowe posty. Może są bardziej zorganizowane ode mnie? Tego nie wiem. Natomiast wiem, że niektóre rzeczy mnie przerastają. Skumulowało się wszystko na raz. Pierwsza ciąża, ja zielona, trzeba skompletować wyprawkę dla dziecka, ale tak z głową. Trzeba poczytać dużo informacji o samym porodzie. Wybrać wózek. Do tego generalny remont mieszkania. Jestem swoim projektantem i tyle rzeczy kłębi mi się w głowie... Trochę makijaży ślubnych i niestety nie mam już miejsca na swoje makijaże i posty :( Jak widać tęsknię za tym, ale czas goni. Kafelki same się nie wybiorą. Po nocach mi się śnią. I drzwi. I panele.

Jeśli jesteście zainteresowani, jak już wszystko będzie gotowe, pochwalę się swoją wyprawką. Z czasem będę miała też swój wymarzony kącik makijażowy.

Jeśli chodzi o moje paznokcie po tych nieszczęsnych hybrydach: po pół roku odrosły mi i jest ok. Już są długie i twardsze. Pewnie ciąża też mi pomogła.

Użyte kosmetyki (wszystkie marki Inglot):

Podkład HD 71
Puder prasowany 3S 302, Puder prasowany Round 32
Rozświetlacz HD Trio 102
Róż do policzków Freedom System 52
Puder do modelowania HD 505
Konturówka do brwi w żelu 16
AMC konturówka do powiek w żelu 77, 76, 82, 87, 97
Tusz do rzęs False Lash Effect Mascara
Cień sypki Star Dust 118

Sztuczne rzęsy 14S

3 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ;) Muszę przyznać, że masz duży talent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Gdybym tylko jeszcze zawsze umiała wykorzystać go praktycznie.

      Usuń