środa, 6 sierpnia 2014

100 post na blogu, YouTube, Facebook, zmiany



Dziś mój 100 post. Z tej okazji trochę ogłoszeń.

Założyłam osobny fan page dla mojego bloga na Facebooku. Zachęcam do klikania Lubię to! w fan boxie w prawym górnym rogu bloga (pod menu), a będziecie informowani o moich nowych postach, a także o innych nowinkach kosmetycznych.





Ponadto w reszcie się przełamałam i nagrałam pierwszy filmik na moim nowym kanale na You Tube. To co skutecznie mnie powstrzymywało, to mój wrodzony brak talentu do występów przed kamerą. No i też brak dobrego sprzętu do nagrywania i oświetlenia. No ale. Do odważnych świat należy.

A to link do mojego (zabawnego, bom niedoświadczona w nagrywaniu) filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=xRokFjsmvvo

Ponadto, jak już zdążyliście zauważyć, mój blog jest w nowej odsłonie. Wyrosłam z różu. Może nie tak całkiem wyrosłam ;), ale dorosłam do tego by stwierdzić, że nie zawsze pasuje. No przecież jestem za stara!






Piszcie jak wrażenia, i mam nadzieję że nie umarliście ze śmiechu oglądając mnie na ekranie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz