piątek, 12 października 2012

O jesiennych zdobyczach kilka słów

Witam Was serdecznie!

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować moje zdobycze z ostatniego miesiąca. Szalenie modne stały się ćwieki, które błyszczą się na prawie wszystkich ciuchach w sklepach. Wciąż w modzie jest złoto i koronki oraz na jesień troszkę bardziej przybrudzone kolory takie jak bordo, burgund, fiolet, zieleń szmaragdowa i bogate "barokowe" wzory.


Pierścionek przegubowy 3-częściowy pancerz na cały palec :) DIVA, kolekcja Baroque, 49zł.










Pierścionek srebrny z zielonym oczkiem. SIX, 18 zł.




Bordowy metaliczny lakier do paznokci. Bardzo ładnie kryje. Golden Rose 5zł




Długo szukałam torebki, która by mnie zadowoliła: czarna, z paskiem na ramię, dość pojemna i z ćwiekami. Torebka MOHITO 150zł





Koronkowa bluzka z H&M która mnie uwiodła. 100zł





Bluza nietoperek z motywem flagi USA i złotymi gwiazdkami, Reserved, 90zł.




Złota spódniczka z second handu, jones+jones.



Z zakupów jestem bardzo zadowolona, bo choć troszkę odświeżyły moją szafę. Zachęcam Was także do buszowania po second handach, bo często można tam upolować jakąś perełkę (pewnie nie muszę tego mówić ^.^).

Pozdrawiam!

Aurelia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz