piątek, 12 października 2012

DIY szorty z ćwiekami farbowane

Witam!

Ostatnimi czasy rozpoczął się szał na jeansowe szorty ręcznie przerabiane, dziurawione i strzępione, nabijane ćwiekami i farbowane. Warto mieć takie unikatowe spodenki w swojej garderobie. W sklepie spodnie tego typu mają ceny od 100zł w zwyż. Ale czemu samemu by takich sobie nie zrobić? Wystarczy przerobić swoje stare jeansy albo kupić tanio w second handzie.

Ja kupiłam spodnie w sklepie z używaną odzieżą. Zapłaciłam za parę ok 11zł.
Zrobiłam jedne szorty (H&M), a drugie długie ombre (róż i fiolet) (House of denim).






  

 




Jak wykonać takie spodnie?
1. Obcinamy spodnie do pożądanej długości.
2. Strzępimy je palcami oraz nożykiem do tapet.
3. Nacinamy nożykiem do tapet dziury i strzępimy je. (trzeba podłożyć grubą tekturę aby nie przeciąć spodni tam gdzie tego nie chcemy z drugiej strony.
4. Spodnie wybielamy w wybielaczu (ACE, Domestos) polewając je w różnych miejscach ( w zależności jaki efekt chcemy osiągnąć) (w zależności od tego jak długo będziemy trzymać preparat na spodniach będziemy mieli tak rozjaśniony materiał).
5. Spodenki płuczemy wiele razy żeby nie śmierdziały, pierzemy.
6. Barwimy spodnie w wybranych barwnikach do tkanin (zanużamy, polewamy, pryskamy).
7. Ozdabiamy spodnie koralikami, lakierem do paznokci, ćwiekujemy (ja moje ćwieki pozyskałam ze starych pasków).


 

Życzę udanej zabawy :)

Aurelia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz