wtorek, 26 maja 2015

Pędzle Zoeva Rose Golden Complete Eye Set Vol.2


No i stało się. W końcu popełniłam zakup pędzli Zoeva.
Na pewno każda kosmetykoholiczka o nich słyszała. Wszędzie zachwalane. Sama miałam wcześniej jeden pędzel do cieniowania nr 221 i jestem z niego bardzo zadowolona. Jest bardziej miękki od Hakuro.



Ostatnio zwiększyło mi się zapotrzebowanie na pędzle. No i wybór padł na tę markę. Miały być czarne, ale doszłam do wniosku, że po co być nudnym. A te są takie bardziej moje. A wyglądają naprawdę ekskluzywnie.
Zestaw pędzli do oczu kupiłam na stronie Mintishop. Lubię tam robić zakupy. Wszystko klarowne, ładne zdjęcia, błyskawiczna wysyłka, produkty ślicznie zapakowane, a do tego można spodziewać się gratisów :) Tym razem udało mi się dostać próbkę perłowej bazy Zoeva oraz słodką krówkę w firmowym papierku. Wysyłka za zakup powyżej 200 zł gratis. Naprawdę polecam robić tam zakupy.

Rose Golden Complete Eye Set Vol.2 kosztował 259 zł. Zestaw składa się z 12 pędzli do oczu oraz uroczej, luksusowej kosmetyczki. Bardzo przemyślany. Wszystkie pędzle są przydatne i można nimi wyczarować naprawdę zaawansowany makijaż oka bez zastanawiania się nad kolejnością użycia pędzli (z pewnością wiecie o co chodzi) lub czyszczenia ich w trakcie . Pędzle są bardzo miękkie. Z włosia naturalnego (koza) oraz syntetycznego. Skuwki są w ślicznym miedzianym kolorze. Trzonki są matowe, pastelowe, beżowo-różowe. Na każdym wytłoczono napisy (marka, nazwa serii, numer, przeznaczenie pędzla).  W skład wchodzą pędzle:

325 Luxe Brow Light
235 Contour Shader
142 Concealer Buffer
322 Brow Line
310 Spot Liner
232 Luxe Classic Shader
227 Luxe Soft Definer
231 Luxe Petit Crease
228 Luxe Crease
221 Luxe Soft Crease
238 Luxe Precise Shader

Miedziano-różowa kosmetyczka jest cudownym dopełnieniem całości. Bardzo elegancka. Ktoś już to zauważył, że może posłużyć nawet jako kopertówka.

Pędzle pięknie będą się prezentować w szklanym pojemniku, postawione na białej toaletce. Na pewno każdy zodiakalny Byk doceni taki luksusowy zestaw :]

Marzy mi się jeszcze zestaw do twarzy. Ahh...



















4 komentarze: